woensdag 30 maart 2016

Sneak Peek: Tante Fee's Naai-verjaardag


In april 2013 geraakte ik betoverd door het naai-virus.
Bijna drie jaar geleden is dat intussen.
En dat op zich is eigenlijk al een prestatie. Ondanks het feit dat ik op andere vlakken hondstrouw ben, blijven hobby's nooit lang in the picture. Het bakken van cupcakes en versieren van taarten, was bijvoorbeeld niet zo'n heel lang leven beschoren. Het tuinieren in bloembakken werd ook relatief snel on hold gezet wegens gebrek aan succes. Maar dat naaien, ja, dat gaat nu al drie jaar mee als hobby :-)

Tijd voor een terugblik!
Tijd om eens te vertellen hoe het allemaal begon met die favoriete hobby van mij. 
Om te laten zien wat ik tot nu toe leerde, en waar en hoe ik dat deed.
Een rondje stoefen zal misschien ook niet ontbreken.
Met daarnaast een reeks kleine en grote misluksels (als ik durf :-)).

April 2016 zal in het teken staan van Tante Fee's Naai-verjaardag!
Dat ik er al helemaal zin in heb!!!
Hopelijk u ook :-)

2 opmerkingen: