woensdag 22 maart 2017

I feel like chicken tonight

Ken je die reclame nog? Het moet eind jaren 80, begin jaren 90 geweest zijn. Reclame voor één of ander sausje om je bord instant up te graden naar een allerheerlijkste maaltijd. Ofzoiets. In elk geval, er hoorde dat liedje bij, waarop iedereen met de armen als een kip begon te 'fladderen' ...
I feel like chicken tonight, like chicken tonight ...

Sinds ik met wat restjes stof en vilt deze kippetjes maakte, krijg ik dat liedje niet meer uit mijn hoofd ...
Eigenlijk was het plan één kippetje te maken als speldenkussen. Uiteindelijk vond ik ze zó schattig, dat ik een hele reeks maakte. Als (paas)decoratie staan ze ook niet mis, denk ik zo. 

En ik ben echt helemààl fan als ze ook nog eens paaseitjes meebrengen voor bij mijn theetje 😊
Als basis gebruikte ik deze handleiding, met een paar aanpassingen om de kipjes meer naar mijn zin te maken. Het knippen van de stof was het meeste werk 😊

4 opmerkingen:

  1. Oh, wat een leuke decoratie! Groot gelijk dat je het niet bij eentje hield. De reclame ken ik overigens niet, maar 'k heb er zelf een melodietje bij verzonnen. Ook een groot oorwurmgehalte hier!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, nu ben ik supernieuwsgierig naar hoe t bij jou moet klinken ☺

      Verwijderen