zondag 30 juli 2017

Snelle babykadootjes

Af en toe naai ik graag snel iets tussendoor. Iets waar je op een kort avondje veel resultaat en voldoening mee haalt. En wanneer die voldoening achteraf nog eens verdubbeld wordt door de naaiseltjes kado te geven aan kersverse ouders, dan ben ik helemaal content!
Ideaal ook om restjes stof op te werken. Al heb ik standaard wel wat wafeldoek in huis voor deze babykadootjes. En voor speciale baby's mag er ook al eens speciaal stof in huis gehaald worden. U begrijpt dat wel 😊
Naast de bijtring met konijnenoren (ongeveer volgens dit patroon) en een knuffeldoekje voor aan de tut (naar een heel eenvoudig eigen ontwerp), kan natuurlijk hÊt pamperzakje van Mme Zsazsa niet ontbreken!
En nu, hop, naar de babyborrel 😊

10 opmerkingen:

  1. mooie stofcombinatie!
    Waar haal je de houten ringen voor dit soort speeltje?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Ik haalde deze bij Pippoos, de knutselwinkel. Bij De Banier en sommige stoffenshops worden ze ook verkocht, en bij Bol.com zag ik ze ook. Belangrijk is vooral dat het gladde ringen zijn, waar geen splinters af kunnen komen en dat ze niet met chemische producten behandeld of geschilderd zijn. Anders gebruik je ze best niet voor babyspeelgoed.

      Verwijderen
  2. Simpele babygeschenkjes zijn vaak de zaligste. Ik hou ze van jouw uitvoering!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo mooi gedaan! Ik tel ook mee af voor een hoogzwangere vriendin. Dit is alvast een leuk idee :-).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Ook eigenlijk helemaal niet moeilijk om te maken, succes!

      Verwijderen